piątek, 16 kwietnia 2021

Podaruj mi trochę słońca!

 Czusta Elisha była pierwszym tegorocznym udziergiem. Powstała w styczniu, kiedy wszyscy zachwycali się jeszcze śniegiem i zimnem.Dziś- 16. kwietnia- śniegu tyle samo albo i więcej, ale zachwytu z tego powodu jakby mniej.
Kokonek A132 zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia, ale dosyć długo czekał na realizację, aż upatrzyła go sobie moja koleżanka, z którą "wymieniamy się" usługami- to jest ja szydełkuję, robię na drutach, a ona szyje. 

No i wyszło mi, że chyba powinnam zamówić go po raz drugi, bo stanowi idealny zestaw z należącymi do mnie buyami i torebką ;)
W taki szary dzień, jak dziś, ten żółty aż się do mnie śmieje:
technikalia:

wzór" Elisha (Manufaktura Fajnych Rzeczy)

włóczka: kokonek A123, 1000m

wymiary: 150 x 65 cm

szydełko 3,5
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz