piątek, 6 maja 2011

Komu, komu?

Jak widać, pan magik od kompa był nadzwyczaj skuteczny i mogę już brykać po sieci.
Słoneczko grzeje- no dobrze, świeci, z grzaniem kwestia dyskusyjna, kwiecie się rozwija, jabłonie pachną aż miło.
Cudnie jest.
Jako że obiecałam miłe niespodzianki, niniejszym ogłaszam Candy dla cierpliwych.
Rocznica, wiosna itp, itd...
Z tego oto zielonego surowca powstanie sobie jakiś miły szal. W cierpliwość należy się uzbroić, bo prawdopodobnie szczęśliwiec będzie musiał sobie na niego trochę poczekać-nie ma siły, do losowania się z robótką nie wyrobię...
Zasady jak zawsze.
To co, jest ktoś chętny?

69 komentarzy:

  1. Oczywiście, że jestem chętna, uwielbiam niespodzianki i z wielką przyjemnością przygarnę ten szal. Jak dla mnie może być i za 2 miesiące. (Czyżbym była pierwsza?)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaka piękna włóczka ja bym chętnie przygarnęła ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też staję w kolejce, kolorek absolutnie cudowny, kocham wszystko co zielone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedź śliczna, więc i ja się ustawię bardzo chętnie ;)

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością się zapisze ,a na szal mogę czekać choćby i pół roku ;))Kolor włóczki jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio lubie zielone :) Więc się zapisuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor obłędny, zatem z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja, ja!!! będę cierpliwa, obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna włóczka, też się zapisuję :)
    ju-styska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bosko wiosenny!!!!!
    Stoję w kolejce, pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne przędzy, bardzo chce. link po prawej stronie http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Surowiec podoba mi się przeogromnie, takoż samoż Twoje prace, więc oczyma wyobraźni widzę już piękny szal. I ja go chcę :) Zatem ustawiam się w kolejce. A co?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczyma duszy już widzę się w tym szalu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią sie zapiszę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna zielen! Z przyjemnoscia dopisuje sie do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem chętna i to nawet bardzo chętna bo uwielbiam zielony:) zapraszam też do siebie na candy jeśli nagroda Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudo.
    Candy marzenie, chętnie i ja się zabawię :)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna zieleń. mam nadzieję, że byłoby mi w niej do twarzy. ustawiam się w kolejce po szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny szal będzie.
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również się zapisuję na cudny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również zapragnęłam tego soczyście zielonego szala!! :))) pozdrawiam, manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo cierpliwa, szczególnie, jeśli chodzi o niespodzianki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szale, które widziałam u Ciebie na blogu są piękne, więc warto poczekać. I do tego ten cudny, zielony kolor! Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam sie w kolejce.
    Obserwuję jako Kinga
    mój e-mail: karen15@onet.pl
    blog: szalone-zycie-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. STANĘ W TEJ KOLEJCE ,PODOBA MI SIE TEN KOLOR I OCZYWIŚCIE TEN BLOG TEZ http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. o boże!!! Mój kolor :) mogę czękać i czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szali nigdy dosyć ;), a ten kolor jest tak cudnie wiosenny, że też ustawię się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja ukochana zieleń przeboska ....staję grzecznie do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również się zapisuję :)
    http://twory-dory.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No cóż ja jeszcze w swojej garderobie nie mam żadnego szala ręcznie robionego, tak w ogóle to ja jeszcze żadnej rzeczy handmade nie mam. Może czas to zmienić?

    Staję więc w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  31. hmmmm czy to jest Nowalijka?
    http://igraszkizwloczka.blogspot.com/2011/05/sweter-kid-silk-nr-18-i-wena-corriedale.html

    dopisuję się i ja :) przepiękna włóczka

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też jestem chętna na szaliczek :) Może nawet dojść przed pierwszym dniem zimy :) Cierpliwa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorek jest obłędny!!! Bedzie mi sie śnił po nocach:))http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam szale! Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie się zapowiada, więc z przyjemnością się zapisuję, cudna zieleń...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. W takiej zieleni musi powstać coś wspaniałego. Ustawiam się oczywiście. A przy okazji zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Taka zieleń mi się marzy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię zieleń, niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. oczywiście, że ktoś chętny i jak widzę nie tylko ja:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie nasycone kolorki... oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ojej... cudny kolor...
    zapisuję sie i mam nadzieję, że to Zielone Szczęście właśnie do mnie się uśmiechnie:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja, ja jestem chętna! Jak zwykle na szarym koniuszku, ale stoję cierpliwie. malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też na to cudo chętnie zapoluję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja jestem chętna, jak będzie trzeba to poczekam. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna zieleń :).

    Ja cierpliwie poczekam jeśli będzie trzeba :).

    OdpowiedzUsuń
  46. cudny kolor, z pewnością bedzie z niego wspaniały szal, może dla mnie. Pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. zapisuję się bezwzględnie, bo ewidentnie zielono mi:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna zieleń... aż chce się czekać :)
    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekanie też może być ekscytujące;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. piekna jest
    baaardzo bym chciala taka

    pozdrawiam
    aleksandra.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też poproszę cukierasy!!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja jestem cierpliwą osóbką,na dodatek uwielbiam kolor zielony..więc ustawiam się i ja:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam zielony!!! Jak tylko mnie wylosujesz, baaaardzo chetnie poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również z chęcią poszukam szczęścia u Ciebia. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. z chęcią się zapisuje i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja rowniez dopisuje sie do kolejki.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny kolorek, a jeszcze ma być z tego szal, to do szczęścia brakuje tylko wygranej.
    Może się uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. o niczym innym nie marzę od jakiegoś czasu!!!
    może mi się uda... oj, jak bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  59. może mi się uda?:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Ależ piękna! Ustawiam się rzutem na taśmę....hihihi Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  61. Cuuudo kolor! Widzę, że jeszcze zdążę się dopisać w kolejkę:) Energetycznie nastraja, majowo, więc czekam na łut szczęścia, pozdrawiam Iza-globtroterka

    OdpowiedzUsuń
  62. Och jaka ładna zieleń! Chętnie się zgłoszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna zieleń! Ustawiam się w kolejce:)

    http://piecykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Co prawda rzutem na taśmę :) ale zdążyłam :) Kolorek zielony, cudowny, mój ulubiony :) Ogłoszenie cukieraskowe zamieszczam już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja tam mogę nawet do zimy zaczekać...
    a kolorek super
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. rozumiem że jeszcze dzisiaj można się zapisać? Ja jestem bardzo chętna na takie piękne zieloności! :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękny kolorek! Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń