piątek, 6 maja 2011

Komu, komu?

Jak widać, pan magik od kompa był nadzwyczaj skuteczny i mogę już brykać po sieci.
Słoneczko grzeje- no dobrze, świeci, z grzaniem kwestia dyskusyjna, kwiecie się rozwija, jabłonie pachną aż miło.
Cudnie jest.
Jako że obiecałam miłe niespodzianki, niniejszym ogłaszam Candy dla cierpliwych.
Rocznica, wiosna itp, itd...
Z tego oto zielonego surowca powstanie sobie jakiś miły szal. W cierpliwość należy się uzbroić, bo prawdopodobnie szczęśliwiec będzie musiał sobie na niego trochę poczekać-nie ma siły, do losowania się z robótką nie wyrobię...
Zasady jak zawsze.
To co, jest ktoś chętny?

72 komentarze:

  1. Oczywiście, że jestem chętna, uwielbiam niespodzianki i z wielką przyjemnością przygarnę ten szal. Jak dla mnie może być i za 2 miesiące. (Czyżbym była pierwsza?)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaka piękna włóczka ja bym chętnie przygarnęła ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też staję w kolejce, kolorek absolutnie cudowny, kocham wszystko co zielone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedź śliczna, więc i ja się ustawię bardzo chętnie ;)

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością się zapisze ,a na szal mogę czekać choćby i pół roku ;))Kolor włóczki jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio lubie zielone :) Więc się zapisuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor obłędny, zatem z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja, ja!!! będę cierpliwa, obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna włóczka, też się zapisuję :)
    ju-styska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bosko wiosenny!!!!!
    Stoję w kolejce, pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne przędzy, bardzo chce. link po prawej stronie http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Surowiec podoba mi się przeogromnie, takoż samoż Twoje prace, więc oczyma wyobraźni widzę już piękny szal. I ja go chcę :) Zatem ustawiam się w kolejce. A co?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczyma duszy już widzę się w tym szalu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią sie zapiszę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna zielen! Z przyjemnoscia dopisuje sie do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem chętna i to nawet bardzo chętna bo uwielbiam zielony:) zapraszam też do siebie na candy jeśli nagroda Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudo.
    Candy marzenie, chętnie i ja się zabawię :)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna zieleń. mam nadzieję, że byłoby mi w niej do twarzy. ustawiam się w kolejce po szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny szal będzie.
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również się zapisuję na cudny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również zapragnęłam tego soczyście zielonego szala!! :))) pozdrawiam, manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo cierpliwa, szczególnie, jeśli chodzi o niespodzianki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szale, które widziałam u Ciebie na blogu są piękne, więc warto poczekać. I do tego ten cudny, zielony kolor! Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam sie w kolejce.
    Obserwuję jako Kinga
    mój e-mail: karen15@onet.pl
    blog: szalone-zycie-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. STANĘ W TEJ KOLEJCE ,PODOBA MI SIE TEN KOLOR I OCZYWIŚCIE TEN BLOG TEZ http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. o boże!!! Mój kolor :) mogę czękać i czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szali nigdy dosyć ;), a ten kolor jest tak cudnie wiosenny, że też ustawię się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja ukochana zieleń przeboska ....staję grzecznie do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja również się zapisuję :)
    http://twory-dory.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się do kolejki. ;)
    http://panna-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. No cóż ja jeszcze w swojej garderobie nie mam żadnego szala ręcznie robionego, tak w ogóle to ja jeszcze żadnej rzeczy handmade nie mam. Może czas to zmienić?

    Staję więc w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  33. hmmmm czy to jest Nowalijka?
    http://igraszkizwloczka.blogspot.com/2011/05/sweter-kid-silk-nr-18-i-wena-corriedale.html

    dopisuję się i ja :) przepiękna włóczka

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też jestem chętna na szaliczek :) Może nawet dojść przed pierwszym dniem zimy :) Cierpliwa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorek jest obłędny!!! Bedzie mi sie śnił po nocach:))http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam szale! Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie się zapowiada, więc z przyjemnością się zapisuję, cudna zieleń...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. W takiej zieleni musi powstać coś wspaniałego. Ustawiam się oczywiście. A przy okazji zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Taka zieleń mi się marzy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię zieleń, niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oczywiście, że ktoś chętny i jak widzę nie tylko ja:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie nasycone kolorki... oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ojej... cudny kolor...
    zapisuję sie i mam nadzieję, że to Zielone Szczęście właśnie do mnie się uśmiechnie:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja, ja jestem chętna! Jak zwykle na szarym koniuszku, ale stoję cierpliwie. malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też na to cudo chętnie zapoluję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja jestem chętna, jak będzie trzeba to poczekam. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudna zieleń :).

    Ja cierpliwie poczekam jeśli będzie trzeba :).

    OdpowiedzUsuń
  49. cudny kolor, z pewnością bedzie z niego wspaniały szal, może dla mnie. Pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. zapisuję się bezwzględnie, bo ewidentnie zielono mi:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna zieleń... aż chce się czekać :)
    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Czekanie też może być ekscytujące;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. piekna jest
    baaardzo bym chciala taka

    pozdrawiam
    aleksandra.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ja też poproszę cukierasy!!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja jestem cierpliwą osóbką,na dodatek uwielbiam kolor zielony..więc ustawiam się i ja:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam zielony!!! Jak tylko mnie wylosujesz, baaaardzo chetnie poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również z chęcią poszukam szczęścia u Ciebia. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. z chęcią się zapisuje i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja rowniez dopisuje sie do kolejki.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny kolorek, a jeszcze ma być z tego szal, to do szczęścia brakuje tylko wygranej.
    Może się uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. o niczym innym nie marzę od jakiegoś czasu!!!
    może mi się uda... oj, jak bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ależ piękna! Ustawiam się rzutem na taśmę....hihihi Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cuuudo kolor! Widzę, że jeszcze zdążę się dopisać w kolejkę:) Energetycznie nastraja, majowo, więc czekam na łut szczęścia, pozdrawiam Iza-globtroterka

    OdpowiedzUsuń
  64. Och jaka ładna zieleń! Chętnie się zgłoszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękna zieleń! Ustawiam się w kolejce:)

    http://piecykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Co prawda rzutem na taśmę :) ale zdążyłam :) Kolorek zielony, cudowny, mój ulubiony :) Ogłoszenie cukieraskowe zamieszczam już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ja tam mogę nawet do zimy zaczekać...
    a kolorek super
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. rozumiem że jeszcze dzisiaj można się zapisać? Ja jestem bardzo chętna na takie piękne zieloności! :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny kolorek! Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń