środa, 25 maja 2011

"Nadejszła wiekopomna chwila..."

Prawie równo w rocznicę mojego pobytu tutaj czas na losowanie zielonego szala. Dziękuję Wam wszystkim za liczny udział i wszystkie miłe słowa pod adresem moich prac. Wasza obecność, komentarze, wspaniałe prezenty, jakie otrzymałam w blogowych zabawach- to wszystko sprawia, że pokonuję moje patologiczne lenistwo, mobilizuję do radosnej twórczości i rozwijam posiadane talenty. DZIEKUJĘ :)

A teraz- tadam!- jak cukierasy, to cukierasy. Koniecznie w słodkim opakowaniu:Tym razem nie kryje ono jednak czekoladowych przysmaków, tylko losy przygotowane metodą tradycyjną:No i nie wiem, czy to kwestia wezwania Imienia Boskiego, czy też innych sił, kryjących się za pseudonimem, ale szczęśliwcem zostaje:Wiedźmo, odezwij się do mnie w celach organizacyjnych.

PS. Jako tło w ostatnim zdjęciu oczywiście tworzący się szal.

20 komentarzy:

  1. Gratuluję
    I szkodaaa że to nie ja :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźma jak to przystało na Wiedźmę zaczarowała losowanie :)))
    Serdecznie gratuluję, a Tobie bardzo dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedźma ale Ci dobrze ...przez ten szałowy kolor wylazł ze mnie zielonooki potwór... Grrrrratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)

    http://piecykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widocznie na Wiedźmę przyszła pora, by była wylosowana, gratuluję;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh... szkoda, że to nie ja:)) Gratulacje dla zwyciężczyni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje zwyciężczyni !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedźmo :) Szczęściaro :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz Ci los! A już w snach chodziłam na zielono....gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje,WIEDŻMO,fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nadejszła, nadejszła ta chwila tylko nie dla mnie :) Gratuluję i próbuję dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, a już myślałam, że tym razem będę ja ;)
    Gratulacje dla Wiedźmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Wiedźmy, ale jej dobrze:) A Tobie wielkie dzięki za super zabawę, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedźmie gratuluję a Tobie za zabawę dziękuję.
    Słodki jest widok tylu losów, wyglądają apetycznie.
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury kolejnych książek Kena Folletta. Też go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Że też ja nie widziałam, że robisz taki piękny zielony szal... ;) gratuluję osobie, która została wylosowana!
    Ovillo, ciekawie tu u Ciebie. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej... ale Wiedźma ma szczęście... Ona zabiegana jest, już do niej piszę:):):)

    OdpowiedzUsuń